jump to navigation

Mig33 Versi Bahasa Madura Agustus 25, 2008

Posted by inisyafi in mig33 zone, terbaru, Uncategorized.
Tags: , , , ,
trackback

Mig33 Versi Bahasa Madura

by : emge

Sebernya ilmu kayak gini uda banyak yang tau… (gampang kok…!!!). aku buat ini karena kemaren ada salah satu temen aku yang bilang “hai… aditin aku mig33 dong..yang banyak multi bahasa kalo bisa bahasa madura juga gak apa2” … kira dia bilang begitu..!!!

Maka berkat inspirasi darinya aku buatlah Mig33 Versi Bahasa madura, kalo tar ada yang bilang katrok juga gak masalah toh itu bahasaku sendiri kok.. aku buatnya buat koleksi pribadi dan karna permintaan temen juga… tapi sapa tau ada yang minat, makanya aku posting disini, hehheee…!!!

kalo bener ada yang mau Mig33 editanku ambil aja gratis kok.. DOWNLOAD lucu juga sih…!!!!!

Spesial Buat Mr. Suber

Nah… yang ini mig33 yang temen aku minta…

Mr. Suber… kamu ambil hakmu di bawah ini ya..

DOWNLOAD

Mig33_bahasa_indo

Mig33_bahasa_madura

Mig33_bahasa_bule

Mig33_bahasa_jawa

ber…!!! tar gimana2nya bilang ke aku yach..??? yang ini bakal bisa kamu download selamanya..!!

Komentar»

1. Mr.Suber - Agustus 30, 2008

Oke boz mkch atas editanx u emang yg terbaik buat aku. Oy gman aouto text for hp?

2. uTHa uNYiL - September 5, 2008

KerEEeEnNn..!!
Quw jG orang MADURA lho..!

3. guzpoer - Desember 5, 2008

masena lebur reya….. ^_^

4. emge1502 - Desember 9, 2008

@guzpoer:

trimakasih uda mampir…!!!

lebur..!!!😀

5. eday-_ - Februari 16, 2009

lam kenal taretan,,,,,,tak sedoooot ye um……..:)
🙂
REPLY

ok teretan…
maor sakalangkong aen maen …
🙂

6. togoxs - Mei 8, 2010
7. Houston Commercial Financing - Desember 8, 2010

I know I’m a little late in adding my thoughts but this particular article made me think. It was a fascinating piece. I have become a returning reader of your blog since I found your blog a while back. I can’t say that I agree with everything you stated but it was emphatically fascinating ! I run a small firm that arranges financing for businesses in the Houston market. You could say I specialize in Houston Hard Money and deal with folks that banks don’t lend to anymore. I’m trying to create American jobs so I hope you’ll permit me including my link in this post. I’m always seeking to promote our truly unique service and am the type of person who still believes America keeps improving in spite of our current difficulties. I’m not sure if my earlier comment was successful so I’m attempting again. Thank you again for an engrossing piece. I will be back again soon.

8. Luann Wittenburg - November 19, 2012
9. sri lanka hotels contact numbers - April 8, 2013

Just wanna comment that you have a very nice website , I the style it actually stands out.

10. Kris - Juli 24, 2013

Hi there very nice website!! Guy .. Beautiful .
. Superb .. I’ll bookmark your site and take the feeds also? I’m happy
to seek out a lot of helpful info right here within the publish, we
want develop extra strategies on this regard, thank you for sharing.
. . . . .

11. Abraham Lisk - September 17, 2014

Wow! This could be one particular of the most beneficial blogs We
have ever arrive across on this subject. Basically Fantastic.

I am also a specialist in this topic so I can understand your effort.


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: